Ik ben een jongeman van 19, woon in Boxmeer (beetje in de buurt van Nijmegen), taal Nederlands en Engels redelijk..
Dank je Ik heb het gezien ja hoe meer leden des te leuker... Helaas kan ik dat niet zo mooi maken maar dat heeft een beheerder gemaakt...
word gek van Pink Pop vorig jaar zou LP komen maar chester was ziek dit jaar hebben ze hun niet gehaald en dan zeggen ze dat 4 bands nog bij komen alleen ze zeggen niet wanneer die 4 bands bekend zijn en heb geen zin om 110 euro voor rock am ring te betalen + de reis kosten als ik daar ben dan ga ik toch alleen maar voor LP de andere bands boeien me niet..... hooguit N*E*R*D....
ja, i know... ma ik vind pinkpop ook nie zow super..... ik denk ook niet dat LP nog komt, volgens mij hebben ze al veel te veel geld uitgegeven aan bands die ik niet hoef te zien.. is niemes dan naar het terremoto festival geweest vorig jaar?
Pinkpop...vorig jaar ging ik wel..maar ja, toen kwam het noodlot..Chester werd ziek... :'( :'( :'( Dit jaar ben ik zeker van plan om naar Rock Am Ring te gaan, ben er nooit eerder geweest maar lijkt me wel leuk en ja, natuurlijk komt het omdat LP er speelt anders was ik er misschien niet heen gegaan... Kosten vind ik meevallen, het kaartje is 105 euro + service kosten, daarvan is niks te zeggen gezien de bands die er optreden, ga ze maar stuk voor stuk bezoeken de optredens van die artiesten..ben je wel meer kwijt.. Kosten..tja....eten, drinken, reiskosten (benzine), het is allemaal niet niks, maar als je het 3 dagen gewoon erg gezellig hebt...dan heb ik het er wel voorover mits LP wel komt opdagen... En ja, ze 'moeten' wel optreden op mijn verjaardag...
Ik ben van de U.S., maar ik spreek een weinig Nederlandse met de help van Chris. Hij vertelde dat mij iets te versturen zo dat ik deed ::shrugs: : Hope I got that all right, I had to type a little in english
sugababes en black eyed peace muwah zo erg vind ik het niet tiesto naah er zijn naar mijn mening veel betere dj's besides als ik in trance/hardhouse/hardtrance mood ben dan ga ik liever naar Trance Energy Sensation of Qlimax
ik ben vorig jaar ook naar pinkpop geweest, was op zich wel gezellig maar bij t terremoto was t gwoon relaxter en er kwamen betere dingen (LP, LB, Adema) en was voor mij nog ietsje dichterbij als pinkpop BEP is wel kewl, en NERD vink ook wel leuk ma verder... om daar nou zoveel geld aan uit te geven.. spaar ik t liever voor andere dingen.
ik ken ook een vriendin van me die naar terremoto was geweest ik denk t zelfde als jij geweest was en ik geloof dat ik die ergens op mijn pc heb audio dan he
audio van wat? sorry ik ben een beetje traag vandaag... :wth: hmz.. morgen ook veel te lange schooldag...
really? that's so kewl! hoe kom je daar in godsnaam aan? en tis fijn al de hele school toetsweek heeft behalve vwo4..... zoooooow relax
hehehe ik heb dit jaar helemaal geen toetsen gehad en krijg het ook niet meer pas na de zomer weer! hoe kom ik eraan? ander half jaar suf zoeken contacten leggen met lp fans werldweid en traden dag en nacht
ja .... Ik heb examens nu .. vandaag wiskunde is (weer) super slecht gegaan (zoals altijd). Morge engels & aardrijkskunde (=gemakkelek )
je heb gedubbeld Stoer! We zijn nu in Random Chat Andere mense kenne ons nie begrijpe Muaahahaha :chemist: Keb nu ook toetsweek/half examen. Echt beter, khoef nix te lere