fan from belgium or Holland

Discussion in 'Random Chat' started by skyline007, Oct 17, 2003.

  1. DiSiLLUSiON

    DiSiLLUSiON Ambient

    Joined:
    Oct 11, 2004
    Messages:
    1,049
    Likes Received:
    3



    Mwah die grap ging, voor zover ik kan zien over iets erg persoonlijks, waar Leonie ook mee te maken heeft.. Beetje laag.. En dan gaat ze zelf nog mee lachen ook :/

    Maargoed, hoeveel nederlandse members zíjn er eigenlijk op dit forum?
     
  2. Leones

    Leones Super Member LPA Super Member

    Joined:
    Apr 13, 2004
    Messages:
    3,473
    Likes Received:
    82



    en waarom heb ik hier mee te maken? zoek toch geen onzin problemen! het was een grap, en ik vond hem grappig!
     
  3. .Kevin

    .Kevin Super Member

    Joined:
    Jul 28, 2004
    Messages:
    2,837
    Likes Received:
    0



    geen ruzie maken jullie 2 wat er ook mag zijn :wth:
     
  4. DiSiLLUSiON

    DiSiLLUSiON Ambient

    Joined:
    Oct 11, 2004
    Messages:
    1,049
    Likes Received:
    3



    Pardon? Jij weet donders goed dat ik een aantal keer flinke nachtmerries heb gehad over dat mensen die ik ken overreden werden door een auto, waaronder jij. En ik heb dat aan 1 persoon op msn verteld, en volgens mij was hij dat. Dus ik vind het gewoon een beetje laag, helemaal dat je dan zelf gaat meelachen. Sorry hoor, me mogen dan wel geen relatie hebben maar dat is nog geen reden om te gaan lachen als iets pijn doet...

    En nu back ontopic please, ik vond het gewoon een kinderachtige opmerking that's all.
     
  5. Leones

    Leones Super Member LPA Super Member

    Joined:
    Apr 13, 2004
    Messages:
    3,473
    Likes Received:
    82



    Pardon? Jij weet donders goed dat ik een aantal keer flinke nachtmerries heb gehad over dat mensen die ik ken overreden werden door een auto, waaronder jij. En ik heb dat aan 1 persoon op msn verteld, en volgens mij was hij dat. Dus ik vind het gewoon een beetje laag, helemaal dat je dan zelf gaat meelachen. Sorry hoor, me mogen dan wel geen relatie hebben maar dat is nog geen reden om te gaan lachen als iets pijn doet...

    En nu back ontopic please. [/b][/quote]
    over dat jij dat tegen mij zou hebben gezegd over overreden worden in nachtmerries heb je nooit gezegd, alleen dat ik je vermoorde :mellow: .. en hoe kan ik in gods naam weten dat jij tegen hem dat had vertelt op msn *als hij het was tenminste want je zei ´volgens mij´* en hoe kan ik weten dat het je pijn zou doen? vanuit mijn oogpunt was het grappig, als Chris dat tegen mij had gezegd zou ik ook hebben gelachen, en ik heb onder een auto gelegen. het was een grap, get over it.
     
  6. DiSiLLUSiON

    DiSiLLUSiON Ambient

    Joined:
    Oct 11, 2004
    Messages:
    1,049
    Likes Received:
    3



    Het was kinderachtig, grow up.
     
  7. Leones

    Leones Super Member LPA Super Member

    Joined:
    Apr 13, 2004
    Messages:
    3,473
    Likes Received:
    82



    grappen zijn niet van een hoog niveau.


    *ahem!* over kinderachtig gesproken...wat poste je ook alweer over anorexia..???

    maargoed, ik vind gewoon dat je overdrijft en daar mee moet stoppen.
     
  8. DiSiLLUSiON

    DiSiLLUSiON Ambient

    Joined:
    Oct 11, 2004
    Messages:
    1,049
    Likes Received:
    3



    Jouw grappen niet nee. En je hebt niks te vinden wat dat betreft, je bent immers m'n vriendin niet. :) Anders zou ik ook een hele lijst op kunnen noemen

    En daar kwam direct een lange, serieuze post achteraan, zoals je hebt gezien als je het hele topic hebt doorgelezen.
     
  9. Chris

    Chris LPA Addict LPA Addict

    Joined:
    Feb 21, 2003
    Messages:
    24,638
    Likes Received:
    87



    Pardon? Jij weet donders goed dat ik een aantal keer flinke nachtmerries heb gehad over dat mensen die ik ken overreden werden door een auto, waaronder jij. En ik heb dat aan 1 persoon op msn verteld, en volgens mij was hij dat. Dus ik vind het gewoon een beetje laag, helemaal dat je dan zelf gaat meelachen. Sorry hoor, me mogen dan wel geen relatie hebben maar dat is nog geen reden om te gaan lachen als iets pijn doet...

    En nu back ontopic please, ik vond het gewoon een kinderachtige opmerking that's all. [/b][/quote]
    Je hebt dus niks tegen me verteld ja :)
     
  10. Leones

    Leones Super Member LPA Super Member

    Joined:
    Apr 13, 2004
    Messages:
    3,473
    Likes Received:
    82



    grr hou nu eens op!! wat boeit mij jouw posten nu? en wat jij vind van mijn posten boeit mij ook niet!
    en wat weet jij nu van grappen af? je weet niet eens wanneer iets een grap is!



    Chris, dankje, ik dacht dat al.
     
  11. DiSiLLUSiON

    DiSiLLUSiON Ambient

    Joined:
    Oct 11, 2004
    Messages:
    1,049
    Likes Received:
    3



    Allright, dan is het geen punt, simpel. Still kinderachtig tho :p :lol:
     
  12. Chris

    Chris LPA Addict LPA Addict

    Joined:
    Feb 21, 2003
    Messages:
    24,638
    Likes Received:
    87



    Tis wel flauw ja, maar kinderachtig.. kben een kind B) nog 2 jaar :p
     
  13. Leones

    Leones Super Member LPA Super Member

    Joined:
    Apr 13, 2004
    Messages:
    3,473
    Likes Received:
    82



    Allright, dan is het geen punt, simpel. Still kinderachtig tho :p :lol: [/b][/quote]
    KUCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


    waarom lach je nu? het is niet grappig :rolleyes:


    elco, wie begon er over wat ik wel en niet grappig mocht vinden? lees eens je eigen post terug, daar stond mijn naam in. haal dat anders maar weg joh.
     
  14. Chris

    Chris LPA Addict LPA Addict

    Joined:
    Feb 21, 2003
    Messages:
    24,638
    Likes Received:
    87



    owja..ff tussedor.. doet MSN het bij jullie? :p
     
  15. DiSiLLUSiON

    DiSiLLUSiON Ambient

    Joined:
    Oct 11, 2004
    Messages:
    1,049
    Likes Received:
    3



    Leonie: Als mijn posts jou niet boeien, moet je ook niet beginnen te zeiken over waar ik mee moet stoppen en waar niet mee, dus hou die mening voortaan maar lekker voor je dan... Ik begin toch ook niet te zeiken over het feit dat je me sinds dat het uit is practisch negeert op het forum behalve wanneer er iets te zeiken is? Of dat je op school langs me loopt en doet alsof je me niet kent.. Dat soot dingen hou je maar voor je, dat doe ik namelijk ook..


    edit: Back ontopic... en Chris: msnen met haar is geen doen :p ;) (wat zoveel betekent als: ze is nooit online haha)
     
  16. Leones

    Leones Super Member LPA Super Member

    Joined:
    Apr 13, 2004
    Messages:
    3,473
    Likes Received:
    82



    jezus, als ik je niet zou willen zien of spreken, waarom spreken we dan nog gewoon als we op school zijn?????? als ik je een keer toevallig niet zie, wat maakt dat uit? ik zie je ook zo vaak en dan zie je mij niet, moet ik dan de hele dag je naam bleren en tegen je praten .... lijkt me nogal debiel.
    weetje wat, ik wordt nu onderhand wel zo gek van je, als er iets kleins is wat je niet aanstaat dan doe je net alsof jij de zielige bent en je maakt er een godgans probleem van, kijk hier, meer dan een pagina vol met crap die jij bent begonnen, you grow up.
    en laat dat uur dat je met mij wilde praten in utrecht maar zitten, geen tijd en absoluut geen zin in jou.
     
  17. DiSiLLUSiON

    DiSiLLUSiON Ambient

    Joined:
    Oct 11, 2004
    Messages:
    1,049
    Likes Received:
    3



    We praten alleen als ik naar jou toekom, anders zeg je niet eens hoi.. maar zoals ik al zei: Ik hou dat vóór me. Zou jij ook moeten doen. En er is alleen een hele pagina vol crap omdat je er zo nodig op in moest gaan.. Dus ik kom weer terug met wat ik al meerdere posts zeg, en waar je blijkbaar geen aanstalten aan neemt: Als je iets op te merken valt over mij, hou het dan voor je, ik ben immers je vriendje niet. Dan krijg je tenminste geen pagina's vol crap waar niemand op zit te wachten.


    En wie heeft het ooit gehad over een uur praten in utrecht? Daar heb ik helemaal geen zin in, kom nou zeg. Ik zocht iemand om mee te winkelen, maar je kon die dag niet dus ben ik met iemand anders gaan winkelen.


    Dan nu de vraag die ik op een paar bladzijden terug heb gesteld: Hoeveel members uit NL zijn er eigenlijk, weet iemand dat?
     
  18. Chris

    Chris LPA Addict LPA Addict

    Joined:
    Feb 21, 2003
    Messages:
    24,638
    Likes Received:
    87



    Ik denk 8 ofzo :lol:

    *gaat weer zitten*
     
  19. Leones

    Leones Super Member LPA Super Member

    Joined:
    Apr 13, 2004
    Messages:
    3,473
    Likes Received:
    82



    We praten alleen als ik naar jou toekom, anders zeg je niet eens hoi.. maar zoals ik al zei: Ik hou dat vóór me. Zou jij ook moeten doen.


    En wie heeft het ooit gehad over een uur praten in utrecht? Daar heb ik helemaal geen zin in, kom nou zeg. Ik zocht iemand om mee te winkelen, maar je kon die dag niet dus ben ik met iemand anders gaan winkelen. [/b][/quote]
    jij ... ik ben hier echt aan het vloeken weet je dat!!!


    dat vind ik echt een klote opmerking en streek. en als je het echt voor je zou houden zou ik het er in de eerste plaats niet over hebben gehad en dat weet je dondersgoed. als jij kwaad over mij zegt, als ik niet eens van jou mag lachen om een grap, ja, dan verdedig ik mij, hou eens op met die bullshit.
     
  20. DiSiLLUSiON

    DiSiLLUSiON Ambient

    Joined:
    Oct 11, 2004
    Messages:
    1,049
    Likes Received:
    3



    Als ik kwaad over jou zeg? Wanneer heb ik dan in godsnaam kwaad over je gezegd?

    Er is een grap gemaakt, die viel wat verkeerd omdat ik dacht dat Chris diegene is waar ik dat aan verteld had. Bleek niet zo te zijn, probleem opgelost. Vervolgens verf je me helemaal zwart met gezeik over ja je maakt overal een probleem van, je doet altijd alsof je het slachtoffer bent (hoe kom je daar in godsnaam bij) enzovoort.. Het is eerder jij die kwaad over mij zegt, dus hou daar nou maar mee op.

    Niet lullig bedoelt, maar je klinkt een beetje gefrustreerd..? Jij was al over me heen zei je, maar het lijkt alsof dat niet zo is.. so get over me already als je dat nog niet bent allright? Dat heb ik ook gedaan. Gelukkig wel, anders zou ik allemaal moodswings hebben enzo, dar heb ik geen zin in :D

    Chris: 8? jezus dat zijn er wel erg weinig :lol:
     

Share This Page