Got Something You Want To Let Out?

Discussion in 'Serious Chat' started by Mechanical Christ, Aug 25, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rosanna

    rosanna Well-Known Member

    Joined:
    Apr 15, 2004
    Messages:
    880
    Likes Received:
    0



    i am having some bad dreams about this guy that really hates me, used to be michael's best friend, and now they aren't talking, and i feel bad for tearing them apart, and then i feel bad for feeling bad because that is exactly what he wants me to do, and i dont know how to tell michael this cuz he will get pissed off again, and i dont want them fighting again, but i can't stop thinking about it when i am around him.
     
  2. mazepa

    mazepa Banned

    Joined:
    Feb 10, 2004
    Messages:
    80
    Likes Received:
    0



    confesions,
    1. i can't spell worth a sh*t
    2. i hate my brother
    3. im a jealious person most of the time(tho i dont show it)
    4. i started to cut after an argument with my mother in july(im not proud of it...cause i've done it a few more times since then) :(
    5. i think about having sex,tho im terrified to actually do it...i dunnno why :unsure:
    6. i've always wondered what it'd be like to kiss a girl
    7. i have watched porn a few times with and without friends (lol)
    8. i've never been one to like a guy whos very popular,or attractive..i like whats in the heart
    9. extreamly perverted(for a chick) :shifty:
    10. in a relationship im always worried about being kissed, because im a stubborn person like i have to warm up to the person before i can actually kiss them, like on first mabey second dates i won't kiss a guy.
    11. i am a romantic tho many ppl dont know about it, like i want romance....(i dunno how to put it)

    Ill post more when i can thik of more...cause to be honest *laughs* im shacking as i put this....cause alot of these things not many ppl know about me.
     
  3. Leones

    Leones Super Member LPA Super Member

    Joined:
    Apr 13, 2004
    Messages:
    3,473
    Likes Received:
    0



    ^^ :hugz:

    --
    I slammed the door really hard once (bout 6 years ago) and broke all the windows of the door and ran away, so my father had to look for me all evening.
     
  4. rosanna

    rosanna Well-Known Member

    Joined:
    Apr 15, 2004
    Messages:
    880
    Likes Received:
    0



    yeah me either. somethiing michael can't seem to understand.
     
  5. mazepa

    mazepa Banned

    Joined:
    Feb 10, 2004
    Messages:
    80
    Likes Received:
    0



    yeah me either. somethiing michael can't seem to understand. [/b][/quote]
    i know once i went out with this guy and i was only 13 and he wanted to and i was scared but i looked him in the eyes told him no i wasnt ready and smacked him then left...and since then hes asked me out but i tell him off... men they don't understad *sigh*
     
  6. Luke

    Luke Mind Your Manners. LPA Addicted VIP

    Joined:
    Jun 23, 2004
    Messages:
    15,206
    Likes Received:
    107



    My last confession of which i will never forgive myself is:

    Last year my friend Matthew was going through some pretty horrible times,his mum and dad had died in a car crash,he was diagnosed as dislecsik and getting bullyed at school.But one day he phoned me up to ask me if I wanted to play football (soccer) in the park with him,and he said he needed to talk to me about something.But i was feeling a bit ill so i said no.The next day i heard from his carer that 2 hours after the phonecall,he had jumped off a building right next to where the park was,and if I had been there I could of prevented his death.Died at 13 years old,and probably a little bit to do with me.I'll never forgive myself.
     
  7. mazepa

    mazepa Banned

    Joined:
    Feb 10, 2004
    Messages:
    80
    Likes Received:
    0



    :( Im sorry
    *hugs*
     
  8. Luke

    Luke Mind Your Manners. LPA Addicted VIP

    Joined:
    Jun 23, 2004
    Messages:
    15,206
    Likes Received:
    107



    Its actualy the annerversary of his death on 2nd october
     
  9. rosanna

    rosanna Well-Known Member

    Joined:
    Apr 15, 2004
    Messages:
    880
    Likes Received:
    0



    if you were sick, it's not your fault. i know you don't see that, but it really isnt.


    my friend killed himself a couple of hours after i saw him....even though i probably wouldn't have been able to do anything, it hurts now that i didn't.
     
  10. Luke

    Luke Mind Your Manners. LPA Addicted VIP

    Joined:
    Jun 23, 2004
    Messages:
    15,206
    Likes Received:
    107



    Yeah well it was a minor little thing,I could of gone out if I wanted but I couldn't Be bothered
     
  11. mazepa

    mazepa Banned

    Joined:
    Feb 10, 2004
    Messages:
    80
    Likes Received:
    0



    Yeah well it was a minor little thing,I could of gone out if I wanted but I couldn't Be bothered [/b][/quote]
    you can't hold it against your self forever now :(
     
  12. coheedandcambria369

    coheedandcambria369 Well-Known Member

    Joined:
    Aug 20, 2004
    Messages:
    96
    Likes Received:
    0



    Uh, I have a little confessions, not a lot

    I have a foot fetish (i ####### hate it)
    I never kissed a girl
    I am scared shitless of what I'm gonna be like when I get older
    I peed my pance when I was 8... (lmfao)
    I think my dad is an idiot...

    not a lot, and not really bad.
     
  13. Will

    Will bread crumbs & white stones LPA Addicted VIP

    Joined:
    Aug 25, 2002
    Messages:
    35,486
    Likes Received:
    0



    I've never had a girlfriend.

    I've never been kissed.

    I've never been hugged.

    I'm terribly shy. :(

    I can't talk to girls.

    In fact, I'm deathly afraid of talking to girls. :'(

    I have pectus excavatum.

    I stole the cookie from the cookie jar.

    I really quiet in real life.

    I don't smoke, drink or do drugs.

    I don't and have never gone to parties.

    I can't dance.

    I have rosatia.

    I'm slightly autistic.

    ...:wth:

    [edit]

    Oh, and I have scoliosis.

    Man, I suck.
     
  14. goso88

    goso88 Well-Known Member

    Joined:
    Aug 19, 2004
    Messages:
    356
    Likes Received:
    0



    Wow, Will. When I was little, I had pectus excavatum, too. I had to get surgery for it, cause it was restriciting my ability to breathe. And I'm deathly afraid to talk to guys, so the next time you happen to talk to a girl, remember that the girl might be deathly shy of you too :D . You must be my carbon copy or something *hugs*

    (Edit) Dear God, I have scoliosis too. Haha! Well, I think people with pectus excavatum typically have scoliosis, so yeah, that does suck.
     
  15. Maëlle

    Maëlle I've seen it all

    Joined:
    Mar 8, 2004
    Messages:
    2,500
    Likes Received:
    0



    About a year ago I had breasts surgery because of back problems

    I'm dead scared of needles.
     
  16. Hybrid_Bunny

    Hybrid_Bunny Super Member LPA Super Member

    Joined:
    Aug 8, 2003
    Messages:
    5,775
    Likes Received:
    0



    :hmm:

    I hope it's not me you're referring to. :whistle:
    But then I kinda do the same thing. When I'm on away mode, I'm there. When I'm on busy mode, I'm either actually busy or away. I just feel naked without the sign. Yes, I'm weird. :lol:
     
  17. Link04

    Link04 Ambient

    Joined:
    Mar 25, 2004
    Messages:
    1,024
    Likes Received:
    0



    Nah, you don't suck, Will, don't be so hard on yourself.
     
  18. Will

    Will bread crumbs & white stones LPA Addicted VIP

    Joined:
    Aug 25, 2002
    Messages:
    35,486
    Likes Received:
    0



    :hmm:

    I hope it's not me you're referring to. :whistle:
    But then I kinda do the same thing. When I'm on away mode, I'm there. When I'm on busy mode, I'm either actually busy or away. I just feel naked without the sign. Yes, I'm weird. :lol: [/b][/quote]
    Sounds like me.

    @Link04
    Thanks. lol.
     
  19. May

    May Ambient

    Joined:
    Aug 16, 2003
    Messages:
    1,794
    Likes Received:
    0



    :hmm:

    I hope it's not me you're referring to. :whistle:
    But then I kinda do the same thing. When I'm on away mode, I'm there. When I'm on busy mode, I'm either actually busy or away. I just feel naked without the sign. Yes, I'm weird. :lol: [/b][/quote]
    haha! nah not to anyone on LPA i don't have a problem with anyone here ^_^
     
  20. Amy

    Amy LPA VIP LPA Über VIP

    Joined:
    Jul 28, 2002
    Messages:
    13,061
    Likes Received:
    1



    Me too :lol:
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page