How Do I Get The Secret Song?

Discussion in 'Linkin Park Chat' started by sup103, Jul 31, 2002.

  1. #1
    sup103

    sup103 Ambient

    Joined:
    Jul 28, 2002
    Messages:
    1,646
    Likes Received:
    0



    Hmmm?
     
  2. #2
    nsuck2k1

    nsuck2k1 Member

    Joined:
    Jul 25, 2002
    Messages:
    18
    Likes Received:
    0



    ya i wanna know 2
     
  3. #3
    Bryan

    Bryan Guest




    me 2 :D
     
  4. #4
    Mark

    Mark Canadian Beauty LPA Administrator

    Joined:
    Jul 14, 2002
    Messages:
    24,861
    Likes Received:
    388



    i think bonethug was bullshitting when he said that
     
  5. #5
    Bryan

    Bryan Guest




    i hate to say it...but i kinda think he was too, i cant find nothing anywhere :unsure:
     
  6. #6
    LProckon

    LProckon Well-Known Member

    Joined:
    Jul 24, 2002
    Messages:
    848
    Likes Received:
    0



    yea i started thinking there was no secret song, but when i put the cd into my dvd player, you know how it says how many tracks there are, mine says 21. is it just the enhanced part that adds another track to it? or is it actually something else?
     
  7. #7
    Bryan

    Bryan Guest




    hmmm...makes you think :unsure:
     
  8. #8
    Todd

    Todd FLǕGGȦ∂NKđ€ČHIŒβǾLʃÊN LPA Administrator

    Joined:
    Jul 14, 2002
    Messages:
    1,061,051
    Likes Received:
    99



    yeah your DVD player probably thinks the enhanced cd is another track
     
  9. #9
    LPchick4ever

    LPchick4ever Ambient

    Joined:
    Aug 1, 2002
    Messages:
    1,501
    Likes Received:
    0



    hmm...
     

Share This Page