LPUX Tracklist

Discussion in 'News' started by Joe, Nov 11, 2010.

Tags:
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joe

    Joe I'm tried LPA Administrator

    Joined:
    Mar 20, 2004
    Messages:
    18,897
    Likes Received:
    918



    Awesome Ree. You did awesome today and thanks for supporting us and helping me out with the news! Enjoy your new VIP status, you deserved it. Also, thanks for song descriptions!
     
  2. Boombox

    Boombox Member

    Joined:
    Aug 10, 2009
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0



    Omg, can't wait to here it myself! :D
     
  3. Jeff

    Jeff WORSHIP LPA Addicted VIP

    Joined:
    Feb 3, 2010
    Messages:
    18,504
    Likes Received:
    161



    Highlight to read:

    Damn, that's quite a few instrumentals. And I see everyone's fear of What I've Done being the distorted remix came true.
     
  4. Izzno

    Izzno Member

    Joined:
    Aug 2, 2010
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0



    And so, is the album available online?
     
  5. Derek

    Derek LPAssociation.com Administrator LPA Administrator

    Joined:
    Jul 13, 2002
    Messages:
    41,875
    Likes Received:
    2,338



    No asking for mp3s on here. We don't want to be shut down by WB.

    And my thoughts (highlight to read - spoiler):
    I haven't heard the CD yet, but the shit load of instrumentals...plus the fact that there are two songs we've already heard is quite disappointing. I thought this CD was supposed to outdo LPU9? So far it's looking worse.
     
  6. Ree

    Ree a female witch. LPA Administrator

    Joined:
    Jul 28, 2010
    Messages:
    8,179
    Likes Received:
    426



    finally.....

    Track 9 - Another instrumental, this is the 1997 demo. (3.39mins)
    Track 10 - ANOTHER INSTRUMENTAL (3.42)


    Wow shitloads of instrumentals! *enter Poly's shit pic here*


    There you go, if you want to know something specific about it feel free to ask. I will not leak it btw!
     
  7. Brandon

    Brandon I was Ree's 100th follower on Twitter.

    Joined:
    Jun 26, 2010
    Messages:
    2,361
    Likes Received:
    124



    I wouldn't say that at all. Just remember to keep it in perspective.

    Last time around, we got one new, complete song, vocals and all. This time, we get more than that. Put simply, I'd say that makes this one better.

    EDIT: Actually...I might have to rethink my stance here. XD After reading the rest of Ree's review.
     
  8. Jeff

    Jeff WORSHIP LPA Addicted VIP

    Joined:
    Feb 3, 2010
    Messages:
    18,504
    Likes Received:
    161



    highlight==>> ugh, fucking instrumentals X_X thanks a lot LPUHQ :|
     
  9. lparcshinoda

    lparcshinoda Member

    Joined:
    Mar 10, 2010
    Messages:
    15
    Likes Received:
    0



    I usually don't complain with LP releases .. this probably is the first time
     
  10. RUS-UAE

    RUS-UAE Member

    Joined:
    Aug 23, 2010
    Messages:
    22
    Likes Received:
    0



    are the 2002 instrumentals Unfortunate and Halo feeling like A.06? Just wondering, they are from the same period)
     
  11. Minus

    Minus ohai LPA Addicted VIP

    Joined:
    Aug 24, 2003
    Messages:
    18,571
    Likes Received:
    954



    I for one like instrumentals. Be happy you're getting new stuff at all, I say. They ain't gotta release shit.
     
  12. Izzno

    Izzno Member

    Joined:
    Aug 2, 2010
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0



    I'm not asking for the mp3, just wanting to know if it is out there.
    Cause the price for LPU this year is kinda too much I have to say. Also I don't really understand why.
     
  13. Cinemamonster

    Cinemamonster Are you watching closely?

    Joined:
    Jul 18, 2010
    Messages:
    228
    Likes Received:
    0



    Really, I don't care if there are so many instrumentals as long as they're good, like A.06.
    Are they good?
     
  14. Jayhov

    Jayhov Well-Known Member

    Joined:
    Nov 22, 2009
    Messages:
    380
    Likes Received:
    23



    lyrics?
     
  15. Jack_Farrell

    Jack_Farrell KTTK is Chester suicide-diving off a cliff naked

    Joined:
    May 1, 2008
    Messages:
    777
    Likes Received:
    6



    6 instrumentals. Lol...
     
  16. Schen The Genius

    Schen The Genius Former LPU Mod LPA VIP

    Joined:
    Aug 22, 2010
    Messages:
    384
    Likes Received:
    22



    LMFAO so true. I love instrumentals, I like using them as tools. :awesome:

    --RS
     
  17. Linkinarmy

    Linkinarmy Sins of our fathers LPA VIP

    Joined:
    Jul 26, 2010
    Messages:
    229
    Likes Received:
    0



    Well aside from this, the north american tour is being announced on monday
     
  18. Brandon

    Brandon I was Ree's 100th follower on Twitter.

    Joined:
    Jun 26, 2010
    Messages:
    2,361
    Likes Received:
    124



    So uh...how's everybody doinnnn?
     
  19. DanClaw

    DanClaw Well-Known Member

    Joined:
    Sep 29, 2010
    Messages:
    73
    Likes Received:
    0



    I'm bad, 'cause of instrumentals.
     
  20. lparcshinoda

    lparcshinoda Member

    Joined:
    Mar 10, 2010
    Messages:
    15
    Likes Received:
    0



    A bit disappointed. And I keep asking WHY they included the WID distorted remix that we already have. LPU9 with just ATL beats the fuck up of this LPUX.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page