Post Your Picture Pt. 3

Discussion in 'Random Chat' started by Andrea, Aug 10, 2008.

  1. TobinKnowsBest

    TobinKnowsBest 20.03.1976 - 20.07.2017 LPA VIP

    Joined:
    Jan 26, 2014
    Messages:
    1,315
    Likes Received:
    556



    Done today :)

    [​IMG]
     
    Susy, chris2 and iamsatan like this.
  2. Michele

    Michele Praise Brad Delson, our Lord and Savior. LPA Addict

    Joined:
    Apr 29, 2014
    Messages:
    16,173
    Likes Received:
    5,161



    [​IMG]

    #PostTraumaticTour
     
    Last edited: Mar 7, 2019
    Susy, Gibs, Dragondust and 3 others like this.
  3. Dragondust

    Dragondust Yer shekh ma shieraki anni LPA VIP

    Joined:
    Feb 4, 2010
    Messages:
    1,985
    Likes Received:
    471



    Awesome pic...Michele!
    [​IMG]
     
    Modern Guitar God and Michele like this.
  4. brady

    brady Gibs you ignorant slut LPA Super Member

    Joined:
    Oct 12, 2012
    Messages:
    5,416
    Likes Received:
    1,818



    [​IMG]
    tryin to live that best life in college lol
    (I made this for a class)
     
    Modern Guitar God, Jesse and Gibs like this.
  5. Lotus

    Lotus LPA VIP LPA VIP

    Joined:
    May 5, 2014
    Messages:
    541
    Likes Received:
    213



    Wow haven't posted on here in a loooong time. Hope everyone's doing well in these fucked up times.

    I pretty much have two faces these days. The "Trying to stay positive, fake smile" face:


    Photo on 23-08-20 at 00.38 #2.jpg

    And the "Jesus fucking Christ when is this hell going to be over?" face:

    Photo on 23-08-20 at 00.40 #3.jpg
    Praying for life to return to normal soon :tipsy:
     
  6. Jesse

    Jesse Out of the abyss. LPA Über VIP

    Joined:
    Apr 27, 2007
    Messages:
    11,514
    Likes Received:
    284



    Damn, Sam. Sounds like a bad time all around. I hope your mood improves.
     
  7. Lotus

    Lotus LPA VIP LPA VIP

    Joined:
    May 5, 2014
    Messages:
    541
    Likes Received:
    213



    Yeah... I've been frustrated with life for a while now. Obviously the whole COVID situation is not helping... I'm hoping 2021 will be a bit better.

    I do still have my health and my job. I'm grateful for that at least.
     
  8. Jesse

    Jesse Out of the abyss. LPA Über VIP

    Joined:
    Apr 27, 2007
    Messages:
    11,514
    Likes Received:
    284



    Yes, hopefully the new year brings positive changes for you and isn't so "heavy. " I'm glad you're staying healthy tho. You look it. :lol:

    But yea, as for frustrations with life, Unfortunately, I'm in a similar situation. Especially with some things at work recently ... Also my health is quite shit haha. I'm working on it tho.
     
  9. Lotus

    Lotus LPA VIP LPA VIP

    Joined:
    May 5, 2014
    Messages:
    541
    Likes Received:
    213



    Sorry to hear about work. Having trouble at work fucking sucks. I guess most people out there are having a bit of a tough time this year. We're definitely not alone in that.

    Lets hope for the best in 2021 :)
     

Share This Page