Shanghai Tune: China Tour Date Announced

Discussion in 'News' started by Omar, Dec 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. #21
    Astat

    Astat LPA Super Member LPA Super Member

    Joined:
    May 3, 2004
    Messages:
    4,130
    Likes Received:
    319



    TOUR DATES DON'T MEAN SHIT ABOUT AN ALBUM RELEASE DATE.

    That is all.

    *Edit* And Mark, you might wanna, change your font color to something other than white. ;)
     
  2. #22
    JJ

    JJ [i cant spoll preply]: LPA Super VIP

    Joined:
    Aug 24, 2003
    Messages:
    9,668
    Likes Received:
    2



    your very right there - but spring (april/ may time) does seem realistic however
     
  3. #23
    Chris.

    Chris. LPA Super Member Über Member

    Joined:
    Jul 13, 2003
    Messages:
    12,474
    Likes Received:
    0



    You mean Omar? :lol:
     
  4. #24
    Daniel

    Daniel Run for your life. LPA Super Member

    Joined:
    Sep 8, 2006
    Messages:
    7,219
    Likes Received:
    0



    So they'll tour China but not Australia?





    ...*head meets desk* :sad:
     
  5. #25
    JJ

    JJ [i cant spoll preply]: LPA Super VIP

    Joined:
    Aug 24, 2003
    Messages:
    9,668
    Likes Received:
    2



    :lol:

    i feel sorry for you man - hopefully they might tour Australia too
     
  6. #26
    lpjordy

    lpjordy Well-Known Member

    Joined:
    Sep 21, 2005
    Messages:
    232
    Likes Received:
    0



    So, they're in the US in March, China in April, then the album drops and they'll be back?
     
  7. #27
    Astat

    Astat LPA Super Member LPA Super Member

    Joined:
    May 3, 2004
    Messages:
    4,130
    Likes Received:
    319



    Close enough, they're both 4 letters and have "mar" in them. :lol:
     
  8. #28
    JJ

    JJ [i cant spoll preply]: LPA Super VIP

    Joined:
    Aug 24, 2003
    Messages:
    9,668
    Likes Received:
    2



    :lol: very close then
     
  9. #29
    Snail

    Snail LPA Super Member LPA Super Member

    Joined:
    Oct 26, 2005
    Messages:
    3,045
    Likes Received:
    2



    That'd be pretty awesome actually.
    XD
     
  10. #30
    Daniel

    Daniel Run for your life. LPA Super Member

    Joined:
    Sep 8, 2006
    Messages:
    7,219
    Likes Received:
    0



    Bad experience in Oz maybe? :lol: didn't the stage fall through when they did a concert in Sydney for Meteora? And anyway, if they do come to Australia, it'll probably only be for Sydney and not Perth, which is aaaaall the way on the other side. But hey, what can you do?
     
  11. #31
    [LP]Ori*[LP]

    [LP]Ori*[LP] Guest




    Oh God.. not again.. I was already excited for February... the magazine lied... sucks.!!! ((tears)).. oh well, anyways it was obvious that the album is coming like in may or april because if it was about to release in February then we should have at least the first single, which we don't.
    Spring-2007!!!!! :D
     
  12. #32
    linkinparkgirl_6

    linkinparkgirl_6 Active Member

    Joined:
    Dec 1, 2006
    Messages:
    35
    Likes Received:
    0



    I agree with Louis. What is important that they will release that album. Just few months and he will be in sale, and time go so fast, so there should be no problem. (sorry if I sead something wrong, i'm from croatia, and don't know english so well)...:D
     
  13. #33
    Harlz

    Harlz More Scared Of You Than You Are Of Me LPA Super Member

    Joined:
    May 26, 2006
    Messages:
    6,778
    Likes Received:
    22



    Yay for us Sydneysiders then :p And yeah the stage collapsed under them, but they didn't get injured or anything 'cos the carpeting on the stage held them up.
    And i think they'll go to Perth, they have to do Sydney, Brisbane and Melbourne, thats a given, but they gotta do something for the west coast as well.
    :cloud:
     
  14. #34
    Daniel

    Daniel Run for your life. LPA Super Member

    Joined:
    Sep 8, 2006
    Messages:
    7,219
    Likes Received:
    0



    Coolness. :lol: hope they do come to WA. Annoying part is I used to live in Sydney...
     
  15. #35
    Harlz

    Harlz More Scared Of You Than You Are Of Me LPA Super Member

    Joined:
    May 26, 2006
    Messages:
    6,778
    Likes Received:
    22



    Damn, well thats what you get for moving over there to West Coast Eagles territory (poor swans :( im still not over that)
    but if they do a world tour, they gotta do a couple of cities down under, we do have a whole continent here!!!
    :cloud:
     
  16. #36
    Daniel

    Daniel Run for your life. LPA Super Member

    Joined:
    Sep 8, 2006
    Messages:
    7,219
    Likes Received:
    0



    Pah! AFL :D...rugby's more my style :lol:
     
  17. #37
    aTouchOfMagic

    aTouchOfMagic Active Member

    Joined:
    Oct 28, 2006
    Messages:
    29
    Likes Received:
    0



    its ok my dear, we forgive you!
     
  18. #38
    The_Rising_Tied

    The_Rising_Tied Well-Known Member

    Joined:
    May 3, 2006
    Messages:
    320
    Likes Received:
    0



    We Want, We Want, A New Album!
    We Want, We Want, A New Album!
    When Will We Get A Release Date, Release Date!
    When Will We Get An Album Name, Album Name!


    Can wait until my questions are answered! :)
     
  19. #39
    Harlz

    Harlz More Scared Of You Than You Are Of Me LPA Super Member

    Joined:
    May 26, 2006
    Messages:
    6,778
    Likes Received:
    22



    :eek: damn man, not that i have anything against rugby. Still, at least you didnt say GayFL :lol:
    but maybe, just maybe... when they go to asia, they might throw in a one off concert down here as well, it happens, bands mix up aussie and asia tours a lot
    :cloud:
     
  20. #40
    Jacen

    Jacen Well-Known Member

    Joined:
    Sep 10, 2006
    Messages:
    570
    Likes Received:
    0




    Haha I still can remember the day where it was just a one point victory.......Go eagles.. (They should call those matches: The Great Australian Derby)

    Anyways I hope they come Down Under too, and I hope the release is earlier than the concert tours!
     
    Last edited: Dec 12, 2006
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page