'The' Eminem Thread

Discussion in 'Other Music' started by ThaHandyman, Feb 19, 2011.

  1. #41
    ThaHandyman

    ThaHandyman Banned

    Joined:
    Jan 27, 2011
    Messages:
    642
    Likes Received:
    0


    Last edited: Mar 3, 2011
  2. #42
    ThaHandyman

    ThaHandyman Banned

    Joined:
    Jan 27, 2011
    Messages:
    642
    Likes Received:
    0


  3. #43
    ThaHandyman

    ThaHandyman Banned

    Joined:
    Jan 27, 2011
    Messages:
    642
    Likes Received:
    0


  4. #44



    This is exactly what I see with Linkin Park. Many people don't like Recovery because he's changed quite a bit. Different lyrics, different flow, different style of beats (more poppy)... but does that make him a lot worse? Sure, he is less unique nowadays, but think about it - he's still the best living rapper I know.

    And yeah I admit Relaspe was pretty terrible with the exception of a couple songs. But I think Recovery was a pretty great album.
     
  5. #45
    ShinigamiPWN

    ShinigamiPWN Sir? SIR?

    Joined:
    Sep 17, 2010
    Messages:
    193
    Likes Received:
    0



    [video=youtube;R8skzb7aJiE]http://www.youtube.com/watch?v=R8skzb7aJiE[/video]
     
  6. #46
    Agent

    Agent Formerly known as Agent Sideburns LPA Über VIP

    Joined:
    Apr 20, 2006
    Messages:
    11,884
    Likes Received:
    89



    I'm on Everything's beat is kinda annoying but they spazzed towards the end. In other news...

    [video=youtube;glu-JosmhXY]http://www.youtube.com/watch?v=glu-JosmhXY&feature=player_embedded[/video]
     
  7. #47
    Gloomy Mushroom

    Gloomy Mushroom Absolute Zero LPA Super VIP

    Joined:
    May 13, 2008
    Messages:
    8,909
    Likes Received:
    0



    There's only one song I can stand by him and that's Sing For The Moment.
     
  8. #48
    ThaHandyman

    ThaHandyman Banned

    Joined:
    Jan 27, 2011
    Messages:
    642
    Likes Received:
    0


  9. #49
    Agent

    Agent Formerly known as Agent Sideburns LPA Über VIP

    Joined:
    Apr 20, 2006
    Messages:
    11,884
    Likes Received:
    89



    Horrible song. This isn't Bad Meets Evil... this shit is like the corniest thing ever! It's like Eminem just HAD TO shoehorn some of that Recovery corniness into this album to appeal to the "Love the Way You Lie" crowd. Smh.
     
  10. #50
    Jeff

    Jeff WORSHIP LPA Addicted VIP

    Joined:
    Feb 3, 2010
    Messages:
    18,507
    Likes Received:
    162



    Shit, I might as well just completely avoid Bad Meets Evil altogether then :lol:
     
  11. #51
    ThaHandyman

    ThaHandyman Banned

    Joined:
    Jan 27, 2011
    Messages:
    642
    Likes Received:
    0



    Ohh shoot has Bruno Mars in it call the Pop Police! song goes hard and yall know it
     
  12. #52
    Agent

    Agent Formerly known as Agent Sideburns LPA Über VIP

    Joined:
    Apr 20, 2006
    Messages:
    11,884
    Likes Received:
    89



    No I don't know it lol. I genuinely hate this song. I despise this new "singing over corny pop beats Eminem". He used to diss pop acts on record and now look at him... he himself is doing corny pop songs.
     
  13. #53
    Dean

    Dean LPA Addict LPA Addict

    Joined:
    May 8, 2004
    Messages:
    18,858
    Likes Received:
    0



    I don't really like it but it isn't any more "corny" than the new Coldplay song :shrug:
     
  14. #54
    Agent

    Agent Formerly known as Agent Sideburns LPA Über VIP

    Joined:
    Apr 20, 2006
    Messages:
    11,884
    Likes Received:
    89



    You really comparing Coldplay with a hardcore rap crew? Really now? :rolleyes:
     
  15. #55
    Jeff

    Jeff WORSHIP LPA Addicted VIP

    Joined:
    Feb 3, 2010
    Messages:
    18,507
    Likes Received:
    162



    Eh, it's not a bad song in my opinion, though the hook really ruins the song. :/
     
  16. #56
    Benjamin

    Benjamin LPA team LPA Super VIP

    Joined:
    Jun 18, 2010
    Messages:
    6,398
    Likes Received:
    3



    1) Bruno Mars has a DAMN good voice.
    2)...but the hook doesn't seem to fit in the song at all
    3) I thought at the very least Em's verses were better in this song than 'Love the Way You Lie.'
    4) Meh
     
  17. #57
    ThaHandyman

    ThaHandyman Banned

    Joined:
    Jan 27, 2011
    Messages:
    642
    Likes Received:
    0



    I'll admit the chorus doesn't fit, but the song goes hard, no matter what the beat in the background is.

    Also I love the Fast Lane version with Chamillionaire, it makes the song much better IMO with his new chorus.
     
  18. #58
    Super Sonic

    Super Sonic The Hedgehog LPA Super VIP

    Joined:
    Jul 28, 2010
    Messages:
    8,236
    Likes Received:
    6



    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!

    I was looking forward to Bad Meets Evil. Oh well. :(
     
  19. #59
    Benjamin

    Benjamin LPA team LPA Super VIP

    Joined:
    Jun 18, 2010
    Messages:
    6,398
    Likes Received:
    3



    Why are people writing off the entire EP based on one song? That's just silly.
     
  20. #60
    Agent

    Agent Formerly known as Agent Sideburns LPA Über VIP

    Joined:
    Apr 20, 2006
    Messages:
    11,884
    Likes Received:
    89



    It's leaked. Downloading now.
     

Share This Page