Ga je in pak ? [/b][/quote] voor de helft Ktrek aan: overhemd, stropdas, spijkerbroek, skateschoenen en roze/zwart armbandje
voor de helft Ktrek aan: overhemd, stropdas, spijkerbroek, skateschoenen en roze/zwart armbandje [/b][/quote] Haha oke dan B) Daar willen we wel een foto van zien hoor!!
Haha oke dan B) Daar willen we wel een foto van zien hoor!! [/b][/quote] benk ook van plan te doen met mn webcam dan kheb geen digitale :whistle:
gefeliciteerd allemaal met de 100ste zo Collision Course is binnnen zou bij de 200ste page ook een andere LP album uitkomen?
Haha hopelijk Ik zag al een reclame spotje voor CC op TMF... Duurde echt maar 3 seconden ofzow Is 26 november uit
erm..hehe...ja.. ' [/b][/quote] haha Marc/Maverick mag voor een tijd niej meer achter de computer dus hij komt hier ook niej meer Btw: vandaag komt toch collision Course uit? Want dan ga ik ff naar de free record shop heb nog 2 waardebonnen van 20 daarvoor namelijk B)
hey klopt leonie!! hahah thnx for het hier te zeggun maar is allemaal btj vaag enzow maar mijn ma heeft besloten: alleen 's avonds en in weekend 8r pc (ze wou hem helemaal weg doen ) dus ik ben er nog wel ...maarjah kon me moeder oowk wel wat eerder melden i.p.v. dak iedereen heb gezegt dak tijdje weg ben ---------------------edit--------------- leonie heb je hem!! het album!!!!
Echt wel beterzzz dat je vaker achter de comp mag B) Ik heb alleen nog niet collision course.... Die domme free record shop had hem nog niej Maja... ze bellen me als ze hem binnen hebben