Red's Innocence And Instinct ARG

Discussion in 'Other Music' started by 2xPutt, Nov 17, 2008.

  1. Nick

    Nick Great Job! LPA Super VIP

    Joined:
    Apr 19, 2005
    Messages:
    8,563
    Likes Received:
    0



    I know a few that do.
     
  2. TheRockChick

    TheRockChick Pffft... LPA Super Member

    Joined:
    Mar 30, 2007
    Messages:
    4,288
    Likes Received:
    0



    Maybe, but most of them don't.
     
  3. Nick

    Nick Great Job! LPA Super VIP

    Joined:
    Apr 19, 2005
    Messages:
    8,563
    Likes Received:
    0



    Well I know that, but if you can take your own message from a band's lyrics, like Red's. Then I categorize the music by the instruments. I hear Rock stuff so, yeah.

    I categorize simple.
     
  4. ER0R34

    ER0R34 Well-Known Member

    Joined:
    Nov 19, 2008
    Messages:
    85
    Likes Received:
    0



    i was only kidding about that the mods or watever should give us links to DL the album...
    i DL leaks all the time, but only the singles or songs that were leaked earlierm just as a small teaser, then i just gobuy the album.. :lol:
     
  5. TheRockChick

    TheRockChick Pffft... LPA Super Member

    Joined:
    Mar 30, 2007
    Messages:
    4,288
    Likes Received:
    0



    Fair enough, it's all rock stuff.
     
  6. xsweetxcatastrophe

    xsweetxcatastrophe Well-Known Member

    Joined:
    Nov 24, 2008
    Messages:
    66
    Likes Received:
    0



    Me too...but you have NO IDEA how much self control it took not to go ahead and listen to those leaked songs.
    they were just one click away on youtube.....:p
     
  7. CPUGenuis

    CPUGenuis New Member

    Joined:
    Jan 26, 2009
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0



    i don't pre-pirate, but i am listening to the songs on youtube at 72kbs.

    i'm gonna wait (like jen) until the actual release to buy the deluxe version and get all of my 320gloriouskbs.....
     
  8. jrick

    jrick Active Member

    Joined:
    Jan 23, 2009
    Messages:
    30
    Likes Received:
    0



    Yeah, I saw them there too.
     
  9. PathfinderGold

    PathfinderGold Member

    Joined:
    Dec 5, 2008
    Messages:
    18
    Likes Received:
    0



    u know what.....STFU!!!
    i meant...they didnt become a SOFT BAND, their album is just softer (MEANING NOT AS HARD)...as their first album..goodness...and on the album huge picture thing with the pictures out of 9, i think the letters on the outside will spell out the missing key
     
  10. Daniel

    Daniel Run for your life. LPA Super Member

    Joined:
    Sep 8, 2006
    Messages:
    7,219
    Likes Received:
    0



    Jesus, calm down dude. Chris was pointing out the clear and simple fact you contradicted yourself in your post. He even did it with a ":p" on the end of his post to signify he wasn't having a go at you, so don't act like such a twat.

    Honestly.
     
  11. Jordan

    Jordan Secret Robot

    Joined:
    Apr 17, 2007
    Messages:
    2,657
    Likes Received:
    0



    STFU IT WAS A :lol: NOT A :p. They're CLEARLY different i don't know how you could POSSIBLY mix them up.

    ugh.

    :p
     
  12. Chris.

    Chris. LPA Super Member Über Member

    Joined:
    Jul 13, 2003
    Messages:
    12,474
    Likes Received:
    0



    LOLOLOL

    The interwebz iz srs.
     
  13. Will

    Will bread crumbs & white stones LPA Addicted VIP

    Joined:
    Aug 25, 2002
    Messages:
    35,486
    Likes Received:
    0



    [​IMG]
     
  14. PathfinderGold

    PathfinderGold Member

    Joined:
    Dec 5, 2008
    Messages:
    18
    Likes Received:
    0



    hahaha, i didnt mean it in a hostile way, i meant like...GAH STOP POINTING OUT MY FLAWS!!!...maybe a :) would lighten the mood :lol:
     
  15. Jordan

    Jordan Secret Robot

    Joined:
    Apr 17, 2007
    Messages:
    2,657
    Likes Received:
    0



    [​IMG]

    Attention LPA'ers this is now a motivational poster thread.
     
  16. xsweetxcatastrophe

    xsweetxcatastrophe Well-Known Member

    Joined:
    Nov 24, 2008
    Messages:
    66
    Likes Received:
    0



    lol you guys crack me up. :p:lol:
    As for them sounding 'softer...' idk, from what i've heard already, I&I just sounds more....overproduced?? than EoS. not in a bad way, but EoS was more raw compared to what I've heard of this one.


    read this!!
    http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=8018804&blogID=467477600
    [first paragraph lol]

    it's gonna be amazing. the people that have already listened to it can probably confirm that :]
     
  17. Jordan

    Jordan Secret Robot

    Joined:
    Apr 17, 2007
    Messages:
    2,657
    Likes Received:
    0



    Please don't go off topic!

    [​IMG]
     
  18. Andrea

    Andrea best friends. LPA Addicted VIP

    Joined:
    Dec 12, 2002
    Messages:
    34,338
    Likes Received:
    1



    Please stop ruining their thread with unrelated pictures. :)
     
  19. Chris Tucker

    Chris Tucker Banned

    Joined:
    Aug 18, 2008
    Messages:
    1,201
    Likes Received:
    0



    Agreed. Create a faux-motivational poster thread or something, :lol:
     
  20. Jordan

    Jordan Secret Robot

    Joined:
    Apr 17, 2007
    Messages:
    2,657
    Likes Received:
    0



    Oh come now, the thread was dying anyway, Nick and RockChick were arguing about whether they were christian rock or not!

    Fine, I'll stop. :lol:
     

Share This Page